Mijn ervaringen met het huidige ticket chat systeem zijn niet erg positief.
Als ik een ticket wil aanmaken of een chatsessie wil starten wordt ik heel erg in een bepaalde richting gestuurd of er ontbreken keuze opties. Ik begrijp dit vanuit een oogpunt om klanten snel van een standaard antwoord te voorzien of misschien het aantal tickets te beperken. Er zijn echter situaties waar een standaard antwoord niet past. Binnen de geboden keuzeopties ontbreekt dan volgens mij een uitweg als "Algemene vraag" of "Andere vraag".
Verder had ik vandaag de situatie dat een ticket dat op antwoord van Vimexx support stond te wachten, gesloten werd omdat er al één mand niets was gebeurd. Naar mijn mening mogen tickets wel automatisch gesloten worden wanneer er op een antwoord van de klant wordt gewacht maar nooit wanneer er op een support antwoord wordt gewacht.
Onderwerp: Algemene opmerking over chat en ticket systeem
Wij ervaren dit ook zo. En een collega is al vanwege de verslechterde service overgestapt naar een andere provider.
De servers worden trager, vage problemen en het moeilijker maken om contact op te nemen met de helpdesk.
Ticketsysteem is inderdaad een ramp. Wij zetten nu ook alles over naar een andere hostingpartij. Support is schandalig.
Je kan ook rechtstreeks naar support@vimexx.nl mailen.
Vimexx gaat hard achteruit. Als ze zo doorgaan zijn ze binnenkort veel klanten kwijt.
Wij waren tevreden klanten, maar begin nu ook regelmatig tegen issues aan te lopen; en idd. de support is zeker een stuk minder goed.
Ehm... schei eens uit. Ik ben juist net bezig om tientallen domeinen/sites hierheen te verhuizen.
Geen zin om straks alles weer opnieuw te doen.
Hier helaas dezelfde ervaring en alle domeinen inmiddels verhuisd naar een andere provider.
Ik heb altijd prima ervaringen gehad, beheer een stuk of 30 losse klantenaccounts en prijzen zijn zeer schappelijk, ook na de recente prijs verhogingen! Fijn dat er ook voor gekozen is om nu de btw standaard zichtbaar te maken.
Support is soms wat kort door de bocht en ja een 'Algemene' of 'Andere' optie voor een ticket zou wel handig zijn. Daar loop ik ook vaak op vast. Of na de vragen in te hebben gevuld, start de chat dan soms weer niet op of raak ik de verbinding kwijt. Maarja je kan ook gewoon mailen, veel makkelijker! Wat betreft de kwaliteit van de server van Vimexx: in mijn uptime monitor krijg ik een enkele keer in een week 5 min downtime middennacht, voor de rest geen issues. Behalve dat de Directadmin nog steeds zo'n verschrikkelijk verouderd thema heeft en dat Vimexx niet de moeite neemt om hun eigen custom tools er compatible mee te maken. Overigens hebben ze laatst wel de mysql en phpmyadmin omgeving geüpdatet wat een stuk beter is. Maar alsjeblieft doe wat aan het Directadmin thema. Het is functioneel goed hoor, je kan alles aanpassen zonder limieten zoals bij sommige andere providers. (Redis, PHP instellingen aanpassen, SSH, Perl, Backups worden ook automatisch gemaakt die je makkelijk kan herstellen en koppeling met Google Workspace of MS365 Business kan ook met 1 klik op de knop. Geen gezeik met handmatige dns/mx records etc)
Maarja de support is niet altijd optimaal.
Toine
Ja de laatste maanden is de wachttijd zolang dat je zelfs op je vraag dagen moet wachten?Nu laat echter hun support de wensen over.Anders moeten ze maar bekwame mensen aanwerven om deze heuvel op te lossen.
Gisterenavond lag mijn 3 website,s eruit zomaar plots, zonder enige reden,er waren geen storingen of onderhoud op dat moment?En dan kan je hun nog niet bereiken.