Vimexx Facebook

Onderwerp: hoe werkt een upgrade eigenlijk technisch?

19-04-2020 12:12

Ik heb net een pakket geupgrade. Fluitje van een cent aan mijn kant.

Als ik het goed begrijp, zou er nu iets moeten veranderen. CPU naar 12 en meer RAM geheugen. Resultaat: snelheid omhoog...

Betekent dit dat mijn abonnement dan op een andere server bij jullie komt te staan?

Met andere woorden, wat gebeurt er nu precies aan de kant van Vimexx en hoe gaat dat in zijn werk? 

Gewoon nieuwsgierig...

 

25-06-2020 16:52
#2639

Dag Christine,

Dankjewel voor je bericht. Bij een upgrade wordt je pakket op dezelfde server letterlijk overgezet van bijvoorbeeld 'plus' naar 'compleet'. Dan wordt jouw pakket in staat gesteld om gelijk meer resources te gebruiken waar jij natuurlijk voor betaalt. Mocht je er verdere vragen over hebben dan kan je even een chat met ons starten dan helpen wij je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Jesse 

07-05-2021 23:14
#3125

Nou ik heb reselller compleet 

met maar liefst 8 Cpu denk je dan.  Niets is wat het lijkt.

server Web0120 heeft slechts 2 cpu

 

09-05-2021 11:57
#3128

Hoi Hugo,

Een behoorlijk punt wat je hier aansnijdt, waar kun je lezen welke server hoeveel Cpu heeft want je hebt me toch wel nieuwsgierig gemaakt.

13-09-2021 13:48
#3278

Dag,

De toewijzingen en specificaties willen nog wel eens verschillen tussen pakketten en servers. Als je wilt weten hoeveel je daadwerkelijk toegewezen hebt gekregen dan adviseer ik om hierover een ticket in te schieten op www.vimexx.nl/tickets zodat wij het voor je kunnen nalopen.

Met vriendelijke groet,
Jesse 

- 5 van 5 sterren -