1 van mijn hosting pakketten ligt er nu al uren uit (lekker voor de webshops). Ik kan support niet bereiken, support ticket blijft mooi open, chat venster werkt niet (meerdere computers en browsers geprobeerd), ik kreeg geen vakje om antwoord te geven.
*edit* support ticket is inmiddels opgepakt
Johan
Onderwerp: Hosting ligt al uren eruit, chat venster werkt niet, ticket blijft onaangeroerd
Idem. Web0089 toevallig? Ook last van helaas.
Hier ook. Is er al zicht op een oplossing? Websites offline is balen, maar niet bij mijn mail kunnen is een drama!
Overigens wel verbijsterend dat het klantenpaneel zegt dat er geen storingen zijn. Ook de rest van de site is nergens een melding te vinden dat er een storing is; alles staat op groen. Hoe moeilijk is het om even een berichtje op de homepage of in het klanten paneel te plaatsen?
Geeft je trouwens ook te denken hoe realistisch statusmeldingen zijn... lijken eerder statische meldingen te zijn.
Ahh, dus hier kom ik er achter dat er wat aan de hand is.
Also here, since last evening.... No email, website down, no reaction to the support ticket...
Hier ook, 5 websites eruit, geen email, geen DirectAdmin login.
Ligt web0120.zxcs.nl er ook uit? Gelukkig loopt het belangrijkste (mail) wel door. Overigens best tevreden met Vimexx voor de geboden prijs.
we are on web0100, still down...
Hier werkten de websites en de mail weer.
Wat mij vooral stoort is, dat er nul communicatie is. Alle statusmeldingen aangeven dat er geen storingen zijn en ook de website, twitter, facebook zwijgen in alle talen.
Web0120.zxcs.nl is weer terug. Geen communicatie, al is het maar 'misschien is er wat mis', is vervelend. Hopelijk gaat het niet de Webreus-kant op wat betreft communicatie.
[edit] Then again: nog steeds blij met de prijs/kwaliteitverhouding. You get what you pay for.
Nog steeds geen Direct Admin.