Vimexx Facebook

Onderwerp: Nieuwe webwinkel maken via Softaculous

17-05-2021 21:45

Hi, 

Sinds de migratie werkt mijn webwinkel niet meer. Inmiddels heb ik deze verwijderd. Ik probeer via Softaculous een nieuwe webwinkel te maken, maar er is altijd wel iets dat fout gaat. Vaak is er al een fout terwijl het net geïnstalleerd is. Bij sommige webwinkels krijg ik een foutmelding dat configure.php niet aangepast kan worden.

Is er een webwinkel die gemaakt kan worden die niet gelijk met problemen begint? 

21-09-2021 11:33
#3294

Ik heb hetzelfde. Softaculous lijktn u zelfs helemaal verwijderd.

21-09-2021 17:37
#3296

Beste S.P en Evita,

Goed dat je dit even kenbaar maakt. Het kan inderdaad voorkomen dat via Softaculous je de installatie niet goed kunt doorvoeren. Ik raad je aan om de installatie nog eens te doen en voor het HTTP protocol te kiezen. Hierna zal deze wel door moeten lopen. Als dat niet het geval is raad ik je zeker aan om contact met ons op te zoeken. Dat kan zowel via de chat als via een ticket. We kunnen dan ook direct met je mee kijken om te zien wat er mis gaat en dit ook voor je oplossen.

Softaculous lijkt verwijderd maar dat is niet het geval, deze kun je alsnog vinden binnen Directadmin via "Softaculous Auto Installer".

Mochten de fouten blijven aanhouden dan raad ik je zeker aan om even contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

- 5 van 5 sterren -