Vimexx Facebook

Onderwerp: Under construction met mijn website maker

25-06-2021 13:01

Hallo,

Als default is er een mooie, hier word iets moois gebouwd pagina ingesteld en daar was ik tevreden mee. Ondertussen was ik bezig met het bouwen van de website zelf en klikte ik iedere keer op concept bewaren. Maar nu heb ik per ongeluk op publiceren geklikt ipv concept en is mijn website nu live terwijl deze nog niet af is. Hoe kan ik dit terug zetten?

Het gaat om de standaard "Something amazing will be constructed here... powered by DirectAdmin"

Ik hoop dat er gewoon ergens een knop is om dit aan en uit te zetten?

Ik gebruik dus alleen de Vimexx Website maker en geen WordPress.

17-08-2021 22:17
#3225

Beste Claudia,

Als je de default pagina wilt herstellen kan onze support hiermee helpen, of kan je de map "public_html" vervangen met de public_html van een (tijdelijk) nieuw toegevoegd domein.
Wanneer het niet uitmaakt wat er getoond wordt, zolang het niet de gepubliceerde site is, dan kan je de volgende file verwijderen:

~/domains/voorbeeld.nl/public_html/index.php

Je kunt ook de site afschermen van iedereen, behalve jezelf, door een bestand te maken:

~/domains/voorbeeld.nl/.htaccess

Met daarin (vervang 123.123.123.123 met jouw IP adres):

Require ip 123.123.123.123

Hopelijk biedt één van deze opties een passende oplossing!

Met vriendelijke groet,
Arnoud

17-02-2022 14:26
#3603

Ook ik heb net als "claudia" per ongeluk op publiceren gedrukt, mijn site is nog lang niet klaar.

het gaat om vakantieverblijvenmcl.nl

kunt u mij helpen om de site tijdelijk weer uit de lucht te halen.

mvg

Anriët van der Meer

23-02-2022 19:31
#3611

Beste Anriët,

Wij kunnen zeker helpen door je site in een tijdelijke onderhoudsmodus te zetten. Mocht je dit graag willen kun je altijd een chat of ticket starten. Dan zullen we je daarmee helpen.

Met vriendelijke groet,
Jard

- 5 van 5 sterren -