Vimexx Facebook

Onderwerp: wordpress sites niet zichtbaar in installatron

30-06-2021 02:50

Ik heb 7 sites op een webhostingspakket. 5 zijn zichtbaar als ik via installatron kijk en 2 niet.

Ze zijn allle 7 geinstalleerd via installatron.

Waarom is dat?

30-06-2021 21:00
#3178

Sluiten maar.

Je kan op 2 manieren wordpress installeren:

Softaculous = NIET DOEN !  php problemen!

Installatron = prima, geen gedoe.

17-08-2021 21:51
#3224

Beste Jaco,

Super dat je probleem al verholpen is!
Desalniettemin zal ik een kleine toelichting geven mbt het stappenplan dat in een dergelijke situatie doorlopen kan worden.
Mogelijk dat er in de toekomst iemand tegen hetzelfde probleem aanloopt, en biedt dit een efficiënte aanpak om tot een oplossing te komen :)

Als je in de bestanden binnen je pakket kijkt, zou er voor iedere site die je in Installatron hebt staan een configuratie-file moeten zijn.
Deze zou je moeten kunnen vinden onder Files:

~/.appdata/current/

Mocht je daar, uitgaande van de eerdergenoemde 7 sites, 7 configuratie files aantreffen, dan horen deze sites ook allemaal in Installatron getoond te worden.
Je kunt dan proberen uit te loggen uit DirectAdmin en in een incognito venster opnieuw in te loggen, om te checken of het probleem in je cache zit.
Als dat het niet oplost zit het probleem waarschijnlijk in de caching van Installatron. Neem hierover contact op met onze helpdesk en we zoeken dit graag voor je uit!

Ontbreken er configuratie files of stond één van je sites tot op heden nog niet in Installatron, dan kan je deze alsnog importeren.
Met de uitleg in onze handleiding kan je gemakkelijk een bestaande site toevoegen aan Installatron!

Let op! Het is sterk af te raden om sites in zowel Softaculous als Installatron te zetten, omdat dit tot conflicten kan leiden.
Controleer dus of je site niet al onder Softaculous Auto Installer staat voordat je deze in Installatron importeert.
Je kunt sites uit Softaculous verwijderen langs All Installations -> selecteer de site -> With Selected: Remove from Softaculous -> Go

Met vriendelijke groet,
Arnoud

- 5 van 5 sterren -