Vimexx Facebook

Onderwerp: Vraag en klacht - Pagina 2

08-02-2023 10:14

Aller eerst wil ik melden dat jullie contact manieren waardeloos zijn.

Kom niet met van die vragen aan zetten die vooral helemaal niets geen waarde hebben als klant maar simpel een contact form zodat je als klant een vraag kunt stellen. zoals jullie het nu hebben is super irritant!!

Maar goed..

Hoe kan ik achterhalen wat de inlog gegevens zijn voor mijn php admin want tot nu toe zoek ik me suf maar kan er niets over vinden.

Ik moet namelijk onze leden van een ander site en webhosting bedrijf verhuizen naar hier..

Daar draait het nog onder joomla 3 en hier zijn we naar 4 gegaan 

Ik moet dus de users naar onze nieuwe website verhuizen

30-07-2024 15:45
#5067

omdat vimeex het geen reet uit maakt of je blijft of niet . ben al jaren bij halmar van helderhosting geweest maar die is nu al paar jaar ingetrokken bij vimexx. ook ik vind het klote dat er weinig respons komt op je tickets en dat er geen telefonisch contact mogelijk is. volgend jaar ( net verlengt omdat ik mijn site behouden wil) ga ik ook verder kijken naar een nieuwe hostings bedrijf.  probeerde mijn email gegens aan te passen maar er komt geen bericht op mijn gmail.com adres en zeker geen respons via de ticket hierover. jammer  halmar maar ik vertrek ook hierdoor.

- 5 van 5 sterren -