Bij Vimexx werden (13-03-2023 j.l.) snel doorgevoerd en maar liefs 25% meer. En de komende periode zou dit nog verder gaan stijgen. Wat? Inmiddels zijn de prijzen alweer behoorlijk gedaald! En gaan de prijzen nu ook weer omlaag?! Nee dus... Waarom, nu moet ik straks weer naar iets anders gaan zoeken. Dit is geen stijl van Vimexx. Graag meer info hierover, gaan jullie de prijzen ook omlaag doorvoeren? Simpel zat, zoals het toen ook ging.
Groeten, Ferry.
Onderwerp: Prijs verhoging bij Vimexx
Grappig dat Vimexx dit op hun homepage heeft staan:
Vaste prijs per jaar
Onze prijzen staan vast, geen jaarlijkse verhogingen van jouw hosting pakket.
Nu was de genoemde prijsstijging van 13 maart vorig jaar, dus even kijken wat er vorig jaar (27 januari 2023) op hun homepage stond:
Vaste prijs per jaar
Onze prijzen staan vast, geen jaarlijkse verhogingen van jouw hosting pakket.
Herkenbaar! Maar ze vermelden wel dit betaal je nu en dit betaal je het jaar erop.
Kortom ze spreken zichtzelf tegen.... we doen het niet we doen het wel ;-))
"Vaste prijs per jaar
Onze prijzen staan vast, geen jaarlijkse verhogingen van jouw hosting pakket."
Bestelling 20233198186
01-01-2023 13:25:56
Verwerkt Download factuur 20231180520
€ 106,88 BetaaldBestelling 20233590174
09-12-2023 00:03:55
Verwerkt Download factuur 20241558600
€ 133,60 Betaald
Price fixed bs , 4 years I had fixed price (2018 to 2021) , since 2022 prices are only going up and in 2023 the price more than doubled !!
Ja in 2025 weer verhogingen van prijzen dan denk ik erover na om een goedkopere hosting te vinden.Want sorry als je een vraag stelt aan hun support dat laat ook de laatste maanden de wensen over?
En nu zijn we weer twee jaren verder en helaas opnieuw verhoging voor het nieuwe jaar 2025. Wanneer deze trent snel zo door gaat, dan ben ik ook genoodzaakt een ander webserver te nemen. Ik weet dat ik vroegtijdig hiervoor moet opzeggen. Maar dit is nu even niet zover. Maar ik ga wel hierover nadenken. Dit zou wel erg jammer zijn...
Tot slot wens ik iedereen mooie feestdagen en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar 2025.
Groeten, Ferry
ik betaalde vorig jaar 53euro voor mijn website en 20 euro voor mijn domeinaam dat is nu 85 euro en 20 euro dat is wel heel snel verdiend hebben jullie dat ook????????????????
Kom ik nog even terug over de vuistregel van Vimexx van toen: Vaste prijs per jaar! Onze prijzen staan vast, geen jaarlijkse verhogingen van jouw hosting pakket. En ik dacht dit toen ook zo te lezen. Nu is deze vuistregel natuurlijk verwijderd. Maar Vimexx hield dus toen niet aan hun woord en dit is echt spijtig om te lezen hoe de prijs stijgingen per jaar omhoog schieten en niet anders. Belofte maakt schuld, wordt dit ook vaak zo gezegd. Maar dit is bij Vimex niet aan de orde en we zijn allemaal als vaste klant door het ijs gezakt en niet anders. Jammer... echt jammer! In feiten zijn we genaaid.
Ferry.