Vimexx Facebook

Onderwerp: 508 Resource Limit Is Reached - Pagina 3

11-04-2017 21:58

Deze week Reseller Maximaal geworden. In de basis ben ik echt heel tevreden. Sites draaien goed, en het instellen van de hosting via Direct Admin gaat heel soepel. Waar het niet dat ik deze ochtend ineens een melding op mijn eigen website zag "508 Resource Limit Is Reached" Site lag er helemaal uit, wit scherm met alleen deze melding.

Ben me nu de hele dag al aan het verdiepen in deze materie en kom eigenlijk tot een gekke conclusie. Reseller Maximaal is een uitstekend pakket waar veel Unlimited genoemd word. Maar een maximale entry proccess van 20 is toch wel weinig en stelt je daarmee ineens behoorlijk in de beperking. Bij een simpele Google zoekopdracht naar "avergage webhosting entry processes" lees je dat deze bij de goedkoopste hostpakketten staat ingesteld op 15-20, bij de iets duurdere op 30-40 and so on... Ik had vooraf dus het idee dat ik met Reseller Maximaal niet tegen dit probleem zou aanlopen... 

Ik ben op mijn Joomla site vandaag druk geweest met het zoeken naar plugins die uit kunnen, maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb dus drie vragen:

  1. Waarom staat de entry procces zo laag ingesteld? 
  2. Kan deze verhoogd worden?
  3. Hoe kan ik in mijn huidige site het aantal entry processes naar beneden krijgen.
25-06-2021 10:37
#3168

Idem hetzelfde probleem NA wijziging van hostingpakket. Alleen problemen met sites die op het oude hostingpakket stonden, 3 domeinen/WP installaties die vanaf een andere provider naar dit pakket zijn verhuisd, hebben dit probleem NIET!!?? Ticket 2 weken geleden aangemaakt, maar echt een oplossing bieden....

- 5 van 5 sterren -