In de huidige tijd is e-mail een héél belangrijk communicatie middel, waardoor je geen e-mails wilt missen. Soms maken mensen die je een e-mail sturen, een typefout waardoor de e-mail mogelijk niet aankomt op jouw specifieke e-mailadres.
Hiervoor is de Catch-All een zeer goede optie. Je kunt hier instellen dat alle e-mails die niet aankomen bij de juiste ontvanger, bijvoorbeeld afgeleverd worden in een specifiek e-mailadres binnen je account, of doorgestuurd moeten worden naar een ander specifiek e-mailadres.
Stap 1
Om dit in te stellen, log je in op DirectAdmin en ga je naar Catch-All E-mail.
Als je niet meer weet hoe je kunt inloggen op je DirectAdmin, zie dit helpartikel: Hoe log ik in op DirectAdmin?
Stap 2
Vervolgens zie je het volgende scherm:
In dit scherm, kun je kiezen wat er gebeurt met een e-mail die niet succesvol afgeleverd kan worden op een e-mailadres.
- Fail. Als je hiervoor kiest, dan ontvangt de verzender een notificatie dat het e-mailadres niet bestaat.
- Ignore. Als je hiervoor kiest, dan wordt de e-mail weggegooid en genegeerd. De verzender ontvangt geen melding dat het e-mailadres niet bestaat.
- Address. Wil je dat het alsnog doorgestuurd wordt of netjes afgeleverd word in een e-mailadres dat wel werkt, dan kies je de onderste optie Address en voer je een e-mailadres in of je selecteert er één uit de lijst via de dropdown box.
Direct na het updaten is jouw eigen catch-all e-mail live en zul je geen email meer missen!
Kom je er nou echt niet uit? Maak je geen zorgen en neem contact op met de helpdesk! Dit kan via de live chat of door een ticket aan te maken!