Om een domeinnaam te verhuizen moet er een verhuiscode worden ingesteld. Tijdens het plaatsen van je bestelling vul je daarom de juiste verhuiscode in die bij je domein hoort. Het kan echter voorkomen dat de ingevulde verhuiscode onjuist is. Om verder te gaan met je bestelling is het daarom nodig deze te herstellen bij je bestelling.
Met behulp van dit helpartikel kan je eenvoudig een nieuwe verhuiscode invullen.
Stap 1: Zoek de bestelling op
Allereerst log je in op het klantenpaneel. Kies hier nu voor Administratie > Mijn Bestellingen. Aan de linkerkant (of bovenaan op je mobiel) kan je kiezen voor de bestelling waar het om gaat.
Stap 2: Vul de juiste verhuistoken in
Zodra je de bestelling hebt geopend krijg je een overzicht met je bestelde producten te zien. Domeinen waarvan de token incorrect is hebben hun details uitgeklapt, zodat je de token kan corrigeren.
Bij het invulveld vul je nu de juiste token in waarna je klikt op "Verhuistoken updaten". Het systeem gaat nu opnieuw je token controleren en verder met de verhuizing zodra deze is goedgekeurd.
Afhankelijk van de domeinextensie kan dit enkele minuten tot een aantal werkdagen duren.
Wordt je verhuistoken alsnog niet goedgekeurd?
Soms komt het voor dat een verhuistoken niet wordt goedgekeurd. Vaak is de oplossing hiervoor dat je even contact opneemt met de oude provider, deze kunnen dan een nieuwe verhuistoken uitgeven, welke je opnieuw kan invullen bij je bestelling.
Voor vragen kan je natuurlijk altijd terecht op onze supportkanalen, dan helpen we je graag zo snel mogelijk verder!